سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دنیای اینترنت
 
قالب وبلاگ
آخرین مطالب
لینک های مفید

توریسم درمانی و مباحث ناباروری بررسی می شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


 

  • توریسم درمانی و مباحث ناباروری بررسی می شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

    به گزارش خبرنگار مهر، زهرا عزآبادی دبیر چهاردهمین سمپوزیوم و سمینار پرستاری و مامایی امروز در نشست خبری بیستمین جشنواره و کنگره بین المللی رویان اظهار داشت: 52 مقاله در خصوص پرستاری و مامایی به دبیرخانه کنگره ارسال شده که 42 مقاله مرتبط بوده اند و قرار است 6 سخنرانی و 34 پوستر در خصوص سلول های بنیادی و پرستاری ارائه شود.

    عزآبادی اظهارداشت: در سمینار پرستاری و مامایی موضوع حفظ باروری زنان در مقطع سوشیال و یافته های محققان مورد بررسی قرار بگیرد؛ امسال بنا داریم در مورد توریسم درمانی و مباحث ناباروری در این کنگره صحبت هایی داشته باشیم.

    به گزارش مهر، بیستمین کنگره و جشنواره بین المللی رویان از امروز 6 تا 8 شهریور ماه در سالن همایش های رازی جشنواره علوم پزشکی ایران در حال برگزاری است.

    دکتر سمانه حسینی دبیر علمی پانزدهمین کنگره بین المللی سلول های بنیادی رویان در ادامه گفت: از 503 مقاله ای که به جشنواره رویان ارسال شده 176 مقاله مربوط به سلول های بنیادی بوده است که قرار است از این تعداد 110 مقاله در قالب پوستر و 7 مقاله در قالب سخنرانی در کنگره سلول بنیادی ارائه شوند.

    وی با بیان اینکه سخنرانان این کنگره بین المللی از کشورهای بلژیک، نروژ، سوئیس، هلند و روسیه هستند، خاطرنشان کرد: در این کنگره پیشرفت های اخیر در سلول های بنیادی پرتوان ارائه می شود.

    دبیر علمی پانزدهمین کنگره بین المللی سلول های بنیادی رویان تصریح کرد: امسال مقالات ارزشمندی از کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، اندونزی، هند، چین، هلند، اسپانیا، دانمارک، آلمان، نیجریه و عراق به دبیرخانه ارسال شده است.

    حسینی گفت: با توجه به اهمیت مباحث ژنتیک و اپی ژنتیک در سلول های بنیادی، امسال نشست تخصصی با این مضمون با حضور اساتید برجسته داخلی و خارجی برگزار می شود.

    وی افزود: مهمترین هدف سلول های بنیادی و پزشکی نوین درمان بیماری های لاعلاج است که انتظار داریم در آینده ای نه چندان دور بتوانیم با روش هایی بیماری های لاعلاج را درمان کنیم.

    حسینی تأکید کرد: در حال حاضر تحقیقاتی در استفاده از سلول های بنیادی و مهندسی بافت در حال انجام است که امیدواریم نتایج آنها در فرآیند درمانی قرار بگیرد.


.: Weblog Themes By Pichak :.