سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دنیای اینترنت
 
قالب وبلاگ
آخرین مطالب
لینک های مفید

آغاز جشنواره دوویل فرانسه با فیلم جنجالی وودی آلن


 

  • آغاز جشنواره دوویل فرانسه با فیلم جنجالی وودی آلن

    به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، هفت فیلم پیشین کارگردان برنده اسکار پیش‌تر در جشنواره فیلم‌های آمریکایی دوویل به نمایش درآمده‌اند و انتظار می‌رود تماشاگران از «روز بارانی در نیویورک» هم استقبال کنند. فرانسوی‌ها چندان به پیگیری حاشیه‌ها و جنجال‌های شخصی و اخلاقی آلن علاقه ندارند و آنچه بیش از همه خشنودشان می‌کند، دیدن یک فیلم تماشایی است؛ اتفاقی که ممکن است در افتتاحیه دوویل 2019 رقم بخورد.

    همزمان با بالا گرفتن اتهام‌های اخلاقی علیه آلن، شرکت آمازون تصمیم گرفت برنامه‌های خود را برای معرفی و اکران «روز بارانی در نیویورک» به حالت تعلیق درآورد. این اقدام واکنش جدی و شدید فیلمساز نیویورکی را در پی داشت و او با کشاندن پرونده به دادگاه، از مدیران آمازون 68 میلیون غرامت درخواست کرد. هر چند به نظر نمی‌رسد این دعوای حقوقی/هنری به این زودی‌ها و سادگی‌ها به پایان خوش برسد.

    تیموتی شالامی، الی فانینگ و سلینا گومس بازیگران اصلی «روز بارانی در نیویورک» هستند که دو سال پیش آماده نمایش شد اما درگیری کارگردان در جنجال‌های اخلاقی سرنوشتی مبهم برای آن رقم زد. از سوی دیگر، شالامه و گومس اعلام کردند دستمزدهای خود را از بازی در فیلم آلن به جنبش‌های مبارزه برای گرفتن حقوق زنان اختصاص می‌دهند و آمازون هم علاوه بر لغو برنامه نمایش «روز بارانی در نیویورک»، پروژه‌های آینده آلن را هم منتفی دانست.

    آلن 83 ساله بدون توجه به دعواها پروژه تازه خود را در سن‌سباستین اسپانیا کلید زد و فیلمبرداری «جشنواره ریوکین» چند روز پیش با بازی جینا گرشن و کریستف والتس به پایان رسید. گرشن با گذاشتن تصویری از خودش همراه با آلن به این سینماگر برجسته ادای احترام و از تجربه بازی در «جشنواره ریوکین» به نیکی یاد کرد.


.: Weblog Themes By Pichak :.