سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دنیای اینترنت
 
قالب وبلاگ
آخرین مطالب
لینک های مفید

رکوردشکنی هابز و شا در چین | شیرشاه 1.5 میلیارد دلاری


 

  • رکوردشکنی هابز و شا در چین | شیرشاه 1.5 میلیارد دلاری

    به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فوربس، «هابز و شا» دومین فیلم پرفروش هفته اول اکران در چین در سال 2019 است که 120 میلیون دلار دیگر از نمایش در 68 بازار بین‌المللی به دست آورد. تازه‌ترین فیلم از مجموعه سینمایی «سریع و خشمگین» 441 میلیون دلار خارج از مرزهای آمریکای شمالی فروخته و درآمد آن در دنیا به مرز 590 میلیون دلار رسیده است.

    از سال 2001 تا امروز 9 فیلم از مجموعه «سریع و خشمگین» تولید و اکران شده و چهار میلیارد دلار فروش در گیشه بین‌المللی و 5.6 میلیارد دلار درآمد جهانی حاصل آن بوده است. دواین جانسن ملقب به راک و جیسن استیتم، بازیگران اصلی «هابز و شا» از چهره‌های محبوب سینمای آمریکا بین تماشاگران چینی به شمار می‌روند و به همین دلیل برخی کارشناسان معتقدند «سریع و خشمگین تقدیم می‌کند» می‌تواند به فروشی بسیار خوب در دومین بازار بزرگ سینمای جهان پس از آمریکا دست یابد.

    از سوی دیگر، «شیرشاه» این هفته 16 میلیون دلار در ایتالیا و در مجموع 30 میلیون دلار در بازارهای بین‌المللی فروخت تا درآمد گیشه آن خارج از مرزهای آمریکا و کانادا به رقم خیره‌کننده 998 میلیون دلار (تا پایان روز یکشنبه) برسد. فیلم تازه استودیو دیزنی تا امروز یک میلیارد و 500 میلیون دلار در جهان فروخته و نهمین فیلم پرفروش تاریخ سینماست. هر چند انتظار می‌رود در آینده نزدیک با پشت سر گذاشتن «خشمگین 7» و «انتقام‌جویان» در این فهرست بالاتر هم برود.

    «روزی روزگاری در هالیوود» پس از یک افتتاحیه بسیار خوب این هفته 28 میلیون دلار در 55 بازار بین‌المللی به دست آورد تا به فروش 240 میلیون دلاری در دنیا برسد. فیلم تازه کوئنتین تارانتینو درباره لس‌آنجلس سال 1969 در فرانسه، بریتانیا، آلمان و اسپانیا شماره یک گیشه بود و تا چند هفته دیگر می‌توان «روزی روزگاری در هالیوود» را پرفروش‌ترین فیلم کارنامه کارگردان 56 ساله و برنده اسکار آمریکایی دانست.


.: Weblog Themes By Pichak :.