سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دنیای اینترنت
 
قالب وبلاگ
آخرین مطالب
لینک های مفید

جدیدترین آمار فروش گیشه‌ سینماها


 

  • جدیدترین آمار فروش گیشه‌ سینماها

    به گزارش ایسنا بر اساس آمار و اطلاعاتی که تا امروز (30مردادماه) در سامانه فروش سینمای ایران قرار گرفته، فیلم سینمایی «جانان» به کارگردانی کامران قدکچیان که از 16 مردادماه روی پرده رفته است، تا امروز بیش از 165 میلیون تومان فروش داشته که از این مقدار بیش از 88 میلیون تومان حاصل فروش در سینماهای تهران بوده است. این فیلم سینمایی که دو هفته از اکرانش می‌گذرد 54 سینما در اختیار دارد.

    فیلم «ایده اصلی» ساخته آزیتا موگویی پس از دو هفته نمایش در مجموع حدود یک میلیارد و 315 میلیون تومان فروش داشته و حدود 97 هزار مخاطب در سینماها به تماشای آن نشسته‌اند. این فیلم سینمایی 122 سینما در اختیار دارد و از مجموع فروشش به تفکیک 810 میلیون تومان در سینماهای تهران فروش داشته است.

    فیلم سینمایی «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده که از 9 مردادماه در سینماها به نمایش درآمد، تا امروز بیش از یک میلیارد تومان فروش داشته که از این مقدار حدود 900 میلیون تومان حاصل فروش در تهران بوده است. این فیلم سینمایی اکنون 95 سینما در اختیار دارد.

    فیلم «تپلی و من» ساخته حسین قناعت که برای گروه سنی کودک و نوجوان ساخته شده و خانواده‌ها مخاطب آن هستند، پس از حدود یک ماه نمایش، حدود یک میلیارد تومان فروش داشته و 103 هزار نفر آن را در 152 سینما تماشا کرده‌اند.

    فیلم سینمایی «سرکوب» به کارگردانی رضا گوران نیز پس از چهار هفته نمایش و با در اختیار داشتن 86 سینما، در مجموع 737 میلیون تومان فروش داشته و به تفکیک 590 میلیون از آن حاصل فروش در سینماهای تهران بوده است. این فیلم با درون‌مایه‌ای اجتماعی با محدودیت سنی 12+ سال روی پرده سینماها رفته است.

    فیلم «قصر شیرین» ساخته سیدرضا میرکریمی که از دوم مردادماه روی پرده رفت، پس از گذشت حدود یک ماه اکران،  دو میلیارد و 300 میلیون تومان فروش داشته که از این مقدار یک میلیارد و 405 میلیون تومان حاصل فروش در سینماهای تهران بوده است. این فیلم با جذب بیش از 192 هزار مخاطب در 132 سینما نمایش دارد.

    فیلم سینمایی «نیوکاسل» به کارگردانی محسن قصابیان که از 26 تیرماه نمایشش روی پرده سینماها آغاز شده، تا امروز با در اختیار داشتن 150 سینما، یک میلیارد و 552 میلیون تومان فروش داشته و از این مقدار به تفکیک بیش از  875 میلیون تومان حاصل فروش در سینماهای تهران بوده است. تاکنون 143 هزار نفر، مخاطب این فیلم سینمایی بوده‌اند.

    فیلم «ایکس لارج» ساخته محسن توکلی که در ژانر کمدی ساخته شده و از پنجم تیرماه روی پرده رفته است، پنج میلیارد و 246 میلیون تومان در مجموع و به تفکیک در تهران بیش از دو و نیم میلیارد تومان فروش داشته است. این فیلم سینمایی در 190 سینما در تهران و شهرستان‌ها نمایش داشته است.

    فیلم سینمایی «زهرمار» به کارگردانی جواد رضویان که از اواخر خردادماه اکرانش را آغاز کرده، تا امروز بیش از پنج و نیم میلیارد تومان فروش داشته است. این فیلم سینمایی با در اختیار داشتن 182 سینما، به تفکیک در تهران دو میلیارد و 970 میلیون تومان فروش داشته است.

    فیلم «سرخ‌پوست» ساخته نیما جاویدی که از نیمه خردادماه روی پرده سینماها رفته است، تا امروز نزدیک به 13 و نیم میلیارد تومان فروش داشته و بیش از 9 میلیارد تومان آن حاصل فروش در سینماهای تهران بوده است. این فیلم سینمایی با در اختیار داشتن 191 سالن سینمایی بیش از یک میلیون مخاطب داشته است.

    فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار پس از حدود دو ماه نمایش و جذب بیش از یک و نیم میلیون مخاطب به سینما،  17 و نیم میلیارد تومان فروش را رد کرد. این فیلم که با محدودیت سنی 12+ سال روی پرده رفته 185 سالن سینمایی در اختیار داشته است.


.: Weblog Themes By Pichak :.